U kunt 24 uur per dag een bestelling plaatsen via onze webshop.

Uiteraard kunt u ook elke werkdag tussen 9:00 en 17:00 telefonisch of per mail uw bestelling doorgeven.

Laat dit ons zo spoedig mogelijk weten. Wij zullen meteen contact opnemen met onze leverancier en zullen ervoor zorgen dat uw order weer wordt opgehaald en een nieuwe order wordt afgeleverd.

Dat is zeker mogelijk. Mail of bel ons voor de verdere informatie hierover.

Bel of mail ons en laat ons weten om hoeveel producten het gaat en waar het geleverd moet worden. Wij zullen dan zo spoedig mogelijk weer met u contact opnemen over het vervolg hiervan.

Ja, deze bezorgkosten zijn verwerkt in onze prijzen incl. btw.

Gratis verzending voor alle orders boven de €250,-

Alleen als u vanuit België besteld, worden er nog extra € 35,- gerekend.

Voor de producten waar u een offerte moet aanvragen, zullen wij de bezorgkosten in de offerte opnemen.

Nee, maar onze leveranciers wel. Hier is het vaak ook mogelijk om de producten te bekijken. Eventueel is een proefplaatsing ook mogelijk. Zie hiervoor onze eerdere vraag.

Ja, dat is mogelijk via Klarna.

Door ons te bellen via nummer: 085 080 1616 of te mailen: support@projectmeubelshop.nl

Ja, ook dat is mogelijk bij ons. Neem hiervoor contact op door te bellen of ons te mailen.

Ja, Projectmeubelshop is een handelsnaam van Gordijn Transport. Samen met Gordijn Transport zorgen wij voor verhuizingen, montage, transport en projectinrichting.

Zowel op nieuwe producten als producten in de aanbieding geldt de standaard fabrieksgarantie.

Deze garantie is altijd afhankelijk van het product en het merk. Op de website van de fabrikant kunt u informatie over de garantie terugvinden. Op alle producten uit onze collectie bieden wij minimaal twee jaar volledige garantie op alle onderdelen.

Onze producten hebben een gegarandeerd levensduur van minimaal vijf jaar. We bieden voor de meeste producten een garantie op nalevering van reserveonderdelen minimaal 10 jaar.

De houten meubels worden zo veel mogelijk geproduceerd van duurzaam hout (FSC). We bieden textiel aan in ons assortiment dat voldoet aan het Europese milieukeurmerk.

Bent u niet tevreden met uw webshopaankoop, of is er iets niet in orde met het product?

We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar support@projectmeubelshop.nl

Leidt dit niet tot een oplossing? Dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. 

Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

U als zakelijke klant maakt gebruik van de tevredenheidsgarantie en kunnen bestelde producten omruilen, of er wordt een andere oplossing geboden indien u niet tevreden bent.

Als klant heeft u recht op 30 dagen zichttermijn. (Uitgezonderd custom made producten)

Projectmeubelshop vindt het van groot belang dat u als klant tevreden bent. We hebben service dan ook hoog in het vaandel staan. De klant is mede verantwoordelijk voor goede afhandeling wanneer zich een klacht mocht voordoen. Dit betekend dat u zelf kritisch mag zijn. Let op of bestellingen compleet en onbeschadigd zijn. Voer deze controle direct uit op het moment dat uw bestelling geleverd wordt.

Op al onze producten geldt een garantie van 2 jaar. Buiten de garantie vallen gebreken aan de zaken, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buitenaf komende oorzaak.

Belangrijk is om het product direct bij ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen en of uw bestelling compleet geleverd is. Deze controle wordt tijdens de levering door de klant in samenwerking met de bezorger gedaan. U heeft na levering maximaal 5 dagen de tijd om beschadigingen te melden.

U kunt bij ons op verschillende manieren betalen:

Vooruitbetaling

Zodra u heeft besteld, ontvangt u een orderbevestiging, met alle gegevens van de betaling. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling uitleveren.

iDeal

Met iDeal kunt u direct via het Internetbankieren van uw bank betalen. Voordeel hiervan is dat u direct bevestiging krijgt van uw betaling en wij de bestelling sneller kunnen leveren. iDeal-betalingen gaan via de beveiligde website van MultiSafepay.

Creditcard

Als u kiest voor betaling met een Creditcard, kunt u deze uitvoeren via de beveiligde website van MultiSafepay.

Achteraf

Wij werken met Klarna, waardoor het voor u mogelijk is om achteraf uw order te betalen.

Op factuur

Het is bij ons ook mogelijk om op factuur te bestellen.

Klantenservice

085 080 1616

Mail ons

support@projectmeubelshop.nl