Over PMS

HERKENT U ZICHZELF HIERIN?

  • Mijn afgeschreven meubilair is aan vervanging toe.
  • Ik zie dat de productiviteit daalt door verkeerde werkhouding wat te maken heeft met achterstallige ergonomie. 
  • Vanwege een verhuizing of verbouwing heb ik een (deels) nieuwe inrichting nodig.
  • Ik wil mijn bedrijfsidentiteit vertalen naar het interieur en de juiste look & feel creëren.
  • Ik wil mijn medewerkers fit houden en flexibiliteit bieden. 
  • Anticiperen op de nieuwe trend ‘zitten is het nieuwe roken’ en de productiviteit van de medewerkers bevorderen is een pré?

Dan ben je bij ons aan het goede adres. PMS Projectinrichting is de On- en offline platform van Projectmeubilair met een Ergonomisch oogpunt voor Kantoren, Hospitality, Zorg en Onderwijsinstellingen. Daarnaast verzorgen wij complete inrichtingen van schets tot realisatie. Bij PMS Projectinrichting bestel je direct schoolmeubilair, kantinestoelen, bureaustoelen, complete werkplekken, zit sta bureau’s, verlichting en accessoires.

WAAROM PMS Projectinrichting?

PMS Projectinrichting is een jong bedrijf opgericht in 2018 opgericht door Michael Vlijter. Met ruime ervaring binnen de projectinrichting besloot hij PMS Projectinrichting op te richten met als missie en visie: delen is vermenigvuldigen, online projectmeubilair en kantoorinrichting nog toegankelijker maken. PMS werkt samen met diverse partners waaronder interieurarchitecten, interieurbouwers en aannemers wat zich vormt tot een vakkundige team voor het aanbieden van een totaalinrichting. Hierdoor kunnen we je naast een snelle service voor het aanschaffen van kantoormeubilair een totale interieurbeleving aanbieden.

Service, communicatie enthousiasmeren, begeleiding en ontzorgen staat voorop. Luisteren naar uw behoefte staat daarin centraal. Zoals de bekende quote ook luidt: alles voor een glimlach! 

KERNWAARDEN

  • We garanderen de beste prijs, kwaliteit verhouding.
  • Onze werkwijze bestaat uit een aantal heldere stappen waarin de focus ligt op zo min mogelijk belasting van jouw of je organisatie.
  • Communicatie is essentieel, alle kanalen worden ingezet voor een optimale bereikbaarheid.
  • Wij handelen snel, binnen 2 uur ontvangt je na aanvraag de offerte (puur en enkel productaanvraag). Interieurontwerp aanvraag + offerte 3 tot 5 werkdagen.
  • Onze producten hebben een gegarandeerd levensduur van minimaal twee jaar. We bieden een garantie op nalevering van reserveonderdelen minimaal 10 maanden.
  • De houten meubels worden zo veel mogelijk geproduceerd van duurzaam hout. (FSC). We bieden textiel aan in ons assortiment dat voldoet aan het Europese milieukeurmerk en de producten voldoen aan de minimale NEN normen.

ONS ASSORTIMENT 

Interesse in ons assortiment?

We leveren bureautafels, tafels, vergaderstoelen, kantinestoelen, bureaustoelen, wachtkamerstoelen, horecastoelen, ladeblokken, archiefkasten, akoestische wanden. Elke ruimte binnen kantoren, horeca, zorg en onderwijs kunnen wij met ons assortiment inrichten. 

ZIEN, PROEF ZITTEN EN ERVAREN

We zijn merkonafhankelijk. In ons online assortiment vind je een selectie van producten die we u kunnen aanbieden. Stel eenvoudig een online offerte samen of bestel ze direct via de webshop. We streven ernaar je offerteaanvraag binnen 2(!) uur te voorzien van een reactie. Producten zijn ook op afspraak te bezichtigen in onze bescheiden showroom in Scherpenzeel. Proef zitten kunnen wij bij op elk gewenste locatie voor u organiseren.

DESKUNDIG INTERIEURADVIES 

Op zoek naar vakkundig interieuradvies of een volledig interieurconcept voor je kantoorinrichting?
Laat binnen enkele stappen uw interieur tot leven komen met een van onze geselecteerde interieurarchitecten!
PMS werkt nauw samen met diverse gecertificeerde vakmensen binnen de interieurbranche om voor u tot het beste resultaat te komen. Plan een interieuradvies door contact met ons op te nemen.

LEVEREN, MONTEREN EN INHUIZEN

Standaard levering doen we vanaf €250,- incl. btw gewoon gratis. Voor een extra vergoeding leveren we de producten op een professionele wijze volledig gemonteerd en op de juiste plek, ook als deze naar een hogere verdieping moet. Alle verpakkingsmaterialen worden ook retour genomen. Alle producten uit uw bestelling worden geïnstalleerd, met uitzondering producten die aan het plafond of de muur gemonteerd dienen te worden. 

STANDAARD 2 JAAR GARANTIE 

PMS Projectinrichting vindt het van groot belang dat je als klant tevreden bent. We hebben service dan ook hoog in het vaandel staan. Dit betekend dat je zelf kritisch mag zijn. Bent je niet tevreden met je webshop aankoop, of is er iets niet in orde met het product? Als klant maakt u gebruik van de tevredenheidsgarantie en kunnen bestelde producten omgeruild worden, of er wordt een andere oplossing geboden indien u niet tevreden bent. Onze producten hebben een gegarandeerd levensduur van minimaal twee jaar. We bieden voor de meeste producten een garantie op nalevering van reserveonderdelen minimaal 10 jaar.