Garantie en Reparatie

Zowel op nieuwe producten als producten in de aanbieding geldt de standaard fabrieksgarantie. Deze garantie is altijd afhankelijk van het product en het merk. Op de website van de fabrikant kunt u informatie over de garantie terugvinden. Op alle producten uit onze collectie bieden wij minimaal twee jaar volledige garantie op alle onderdelen.
Onze producten hebben een gegarandeerd levensduur van minimaal vijf jaar. We bieden voor de meeste producten een garantie op nalevering van reserveonderdelen minimaal 10 jaar.
De houten meubels worden zo veel mogelijk geproduceerd van duurzaam hout. (FSC). We bieden textiel aan in ons assortiment dat voldoet aan het Europese milieukeurmerk.

WEBSHOP AANKOOP
Bent u niet tevreden met uw webshopaankoop, of is er iets niet in orde met het product?
We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@pms-projectinrichting.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

DE MOGELIJKHEDEN TOT RETOUREN

U als zakelijke klant maakt gebruik van de tevredenheidsgarantie en kunnen bestelde producten omruilen, of er wordt een andere oplossing geboden indien u niet tevreden bent.

 

PMS Projectinrichting vindt het van groot belang dat u als klant tevreden bent. We hebben service dan ook hoog in het vaandel staan. De klant is mede verantwoordelijk voor goede afhandeling wanneer zich een klacht mocht voordoen. Dit betekend dat u zelf kritisch mag zijn. Let op of bestellingen compleet en onbeschadigd zijn. Voer deze controle direct uit op het moment dat uw bestelling geleverd wordt.

Op al onze producten geldt een garantie van 5 jaar. Buiten de garantie vallen gebreken aan de zaken, die zijn ontstaan als gevolg van normale slijtage, of door enige van buitenaf komende oorzaak.


Controleren

Belangrijk is om het product direct bij ontvangst te controleren op eventuele beschadigingen en of uw bestelling compleet geleverd is. Deze controle wordt tijdens de levering door de klant in samenwerking met de bezorger gedaan.  U heeft na levering maximaal 7 dagen de tijd om beschadigingen te melden. 

Het kan gebeuren dat een bestelling incompleet geleverd wordt doordat de levering via verschillende kanalen verloopt.